הרב עמיחי אליהו: "כל פעם שהתמהונים מגיעים לכותל צריך לעמוד שם בגופנו"

אסתי פלד 1 Comment on הרב עמיחי אליהו: "כל פעם שהתמהונים מגיעים לכותל צריך לעמוד שם בגופנו"

הרב עמיחי אליהו יו"ר ארגון איגוד רבני הקהילות ונכדו של מרן הראשל"צ רבי מרדכי אליהו זצוק"ל, התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למאבק על זהותה היהודית של המדינה והבהיר את מהות המאבק, "המחאה נגד מתן כהנא, כי מספר רפורמים בודדים מנהלים את המדינה בשילוב ה-BDS". הרב הוסיף כי "כאיש הציונות הדתית חשוב …

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב עמיחי אליהו יו"ר ארגון איגוד רבני הקהילות ונכדו של מרן הראשל"צ רבי מרדכי אליהו זצוק"ל, התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למאבק על זהותה היהודית של המדינה והבהיר את מהות המאבק, "המחאה נגד מתן כהנא, כי מספר רפורמים בודדים מנהלים את המדינה בשילוב ה-BDS".

הרב הוסיף כי "כאיש הציונות הדתית חשוב לי להדגיש: מתן כהנא לא מייצג את הציבור שלי. הוא נלחם נגד היהדות. המסורתיים, הדתיים והחרדים צריכים להתאגד ולהילחם ברפורמות שלו".

הרב מבהיר כי המאבק בנשות הפרובוקציה צריך להיות חסר פשרות, "כל פעם שהתמהונים מגיעים לכותל, צריך לעמוד שם בגופנו ופשוט לא לתת להם. התקשורת מציגה אותנו כמחרחרי ריב, בזמן שהרפורמים האלו פשוט נכנסים לנו לבית. הם לא יעצרו שם, הם נאבקים נגד התנ"ך. בחו"ל הם מחקו את הזהות היהודית" הסביר את את האסטרטגיה של הרפורמים במאבק.



1 תגובות

מיין תגובות